Date
Breast Cancer Ribbon

Hadiah Ulangtahun Perkahwinan

posted by:
ummie_mirahaziq


selamat ulangtahun perkahwinan untuk mama aqif n husben..
semoga perkahwinan ini bahgia hingga akhir hayat...amin...

so jom layanz gambar ummie_mira haziq ngan ayah_mirahaziq

20 Disember 2006

Sah la menjadi isteri kepada en Mohamad Faizal b. kasim


23 Disember 2006

Impiana kami untuk disatukan akhinyer termakbul

25 Disember 2006
majlis di rumah en.suami..

My Love Story

7.07.2005 - Tarikh aku menerima lamaran en.Faizal untuk menjadi temannya.
erm perkenalan yang telah ditentukan oleh rakan2 sekampung tidak ku duga akan membawa ke jinjang perkahwinan.
15.07.2006 - Setapak melangkah untuk menuju ke gerbang perkahwinan..di mana tarikh tu aku ditunangkan dengan en.faizal...
kini aku semakin yakin untuk menjadi isteri kepada en.faizal.
alhamdulilah sepanjang tempoh pertunangan ini kami laluinyer dengan penuh kesabaran
20.12.2006 - Tanggal pukul 5.00 petang dengan dua kali lafaz aku sah menjadi isteri kepada en.faizal..YaAllah hanya padaMU aku mengucap syukur di atas segalanya..air mata menitis saat aku sah menjadi isteri.
23.12.2006 dan 25.12.2006 - berlangsungla majlis resepsi perkahwinan di rumah aku dan suamiku..
12.10.2007 - tarikh keramat kerana kami dikurniakan seorang puteri di beri nama Nur Amirah Husna bt Mohamad Faizal..itulah hadiah anniversary perkahwinan pertama kami yg cukup bermakna.
08.11.2008 - satu tarikh yg cukup bermakna dimana putera kami yang kedua Muhammad Aqil Haziq selamat dilahirkan ..hadiah yang bermakna untuk anniversary perkahwinan yang kedua..

Kini aku bahgia sangat di samping insan2 yang kusayang...semoga kasih sayang ini kekal hingga akhir hayat..amin...

Berkurun lama kurahsiakan
Cintaku padamu
Hanya kerna kau ratu laksana
Di singgahsana

Di tasik ini, di pohon cemara
Yang teguh meninggi
Bagai harapan ku kepadamu
Sekian lama

Usik mengusik, semakin lama menjadi rindu
Hati merindu, asyik merindu
Tersentuh rasa, tidak terduga timbullah sayang
Andai tak jumpa, menjadi dendam

Gelora cinta mengkhayal rasa dalam angan ku
Setiap waktu hanya namamu mekar di kalbu
Sayang menyayang ceria rasa
Antara kita tersimpul kasih

Lagu ini lah kenangan kami berdua..kerana dari kecil lagu aku menyimpan perasaan kepada en.faizal..dan tak kusangka akhirnya en.faizal menjadi suamiku...Siapa sangka jiran sebelah rumah yang selalu menjadi rakan sepermainan akhir menjadi suami dalam hidup ku.kini aku bahgia disisimu sayang..terima kasih di atas segala-galanya...


leh join contes nie di sini
tarikh tutup 19 jun 2010

hr

2 Responses to “Hadiah Ulangtahun Perkahwinan”

  1. .:fifi:. says:

    jeng3
    hhaahaha
    hurm lagu pe akak ngn abg ijan nyanyi time knduri rituh?

  2. ha..ha..angah lagu si jamal n sarah raisuddin tu..he..he..

Leave a Reply

Tetamu yg melawat

counter website design
Provided by website design companies guide.

meh ler rajin2 klik

Deliagarden

Dikuasakan oleh Blogger.

Followers