Date
Breast Cancer Ribbon

"Your Best Vacation Moment Contest"

posted by:
ummie_mirahaziq

erm contest anjuran

SYARAT2NYER LEH TGK DI BLOG MAMA_ZARA


Jadi best momentnyer..
tempat : Bukit Tinggi - Indonesia
tarikh : 9- 12 julai 2009

anjuran my office
pergi bersama my lovely husband..
jom layanz dulu gambar dibawah

best tau kiteorg naik kudajalan2 pusing sekitar bandar padang

nie lak kat bukit tinggi..sedap dpt minum tea dia..

erm wajah2 kegembiraan rakan2 opis ku bila sampai ke bumi indon..


erm storynyer lak...

sememangnyer tak merancang nak g oversea nie..he..he..kawan2 opis ada mengajak aku g, tapi aku cam malas jer memikirkan ttg anak2 ku yg dua org tu..takkan nk bawa diaorang sbb skrg ni time H1N1..takut lak budak2kan...antibodi kurang..so aku tak berminat lah..tup2 nk jd cita..sebulan sebelum g ader org tak jd g...member aku offer lg g saner..ader 2 kosong..erm, pikir2 punyer pikir teringat lak bulan 7 nie merupakan anniversary perkenalan aku ngan husbandku yg ke 4 thn....so perkata kalu jdkan ia sebagai second honeymoon ktorg..anak2 tinggai di kampung..sedey gak tak dpt bawa diaorang..tapi keadaan tak mengizinkan. N akhirnyer aku ngan husband mengambil keputusan utk ke Padang - Bukit Tinggi Indonesia..Erm..bahagia rasanya kerna dpt honeymoon lagi tuk kali ke2. So romantik..walaupun p ngan rombong opis..n yg best gak..kenangan bersama2 rakan opis ku..semuanyer sporting n enjoy.n satu lagi bila g saner semuanyer jd org kayer..bawa berjuta2 rupiah..ha..ha..termsk ler aku..tu lah kenangan yg tak dpt dilupakan...

hr

One Response to “"Your Best Vacation Moment Contest"”

  1. Slm ummie mirahaziq..thanx join contest nih ye..

    nway, seronoknye dpt bersecond honeymoon ngan hubby kat obesea..best gak skali skala dating berdua ni kan..hehehe..

Leave a Reply

Tetamu yg melawat

counter website design
Provided by website design companies guide.

meh ler rajin2 klik

Dikuasakan oleh Blogger.

Followers