Date
Breast Cancer Ribbon

MOST LOVING SIBLING Photo Contest

posted by:
ummie_mirahaziq

contest anjuran MOBS dan ComfyBebe

hadiahnyer???GRAND PRIZE :
Zoobie Pets Poallu the Polar Bear worth RM134.90

Consolations Prizes :
Envirosax Bags
RUME Bags
and more

erm menarikkan so gambar yg dipertaruhkan...

kenapa pilih gambar nie sebab kakak n adik nie memang suka bergambar bersama namun susah nak dapat gambar adik tgk kamera..pastu kakak bila bergambar suka peluk bahu adik..diaorang ni jarak berbeza setahun jer..tu yg rapat..dekat nursery kakak yg jaga adik..he..he..sampai org lain tak leh kacau adik dier..bila adik minum susu kakak akan tolong pegang botol susu adik..bila adik menangis kakak akan pujuk dgn kasi puting kat mulut dia bg adik hisap..bijak anak ummie jaga adik..adik suka nyakat kakak...pastu diorang akan ketawa bersama..

Nama kakak: nur amirah husna bt mohamad faizal
umur kakak : 1 tahun 9 bulan
Nama adik : mohammad aqil haziq b. mohamad faizal
umur adik : 9 bulan

so karang yg belum hantar contest sempat lagi..tarikh tutup 31 Ogos 2009

nie link nyer..http://malaysianonlinebabyshops.blogspot.com/ dan
link http://comfybebe.blogspot.com/

n pastikan korang tinggalkan comment kat kedua2 link tu...



hr

Leave a Reply

Tetamu yg melawat

counter website design
Provided by website design companies guide.

meh ler rajin2 klik

Dikuasakan oleh Blogger.

Followers