Date
Breast Cancer Ribbon

my-giveway 1st Contest - BLOG CONTEST GIVEAWAY .

posted by:
ummie_mirahaziq

erm kawan2 nie giveaway lagi..dr MyGiveaway blog nak tau aper der kat blog nya...macam2 ada..korang leh g lat link yang diberikan tu..antara paparan yang ader kat blog tu korang leh tgh di bawah nie
nia antara paparannya..korang g ler jenguk..banyak betul contest n giveaway yang dianjurkan oleh blogger yg lain tapi dipamerkan di blog nie..

ok berkenaan giveaway nie..diakan oleh penulis blog tu la sendirik cara nyer..leh ke link http://my-giveaway.blogspot.com/2009/07/my-giveway-1st-contest-8-lucky-winners.html


Hadiah yang ku pilih adalah ini...kenapa??
sebab saya mmg suka kumpul koleksi yang kereta..dulu pernah kumpul yang ferrari tu..tapi untuk koleksi yang ini tak berkesempatan..dapat yg nie pun jadilah..leh taruk dalam my lovely doraemon (my kancil)..niat di hati nk beli yang ini..di tada...tapi dapat model nyer pun jd lah...

hr

Leave a Reply

Tetamu yg melawat

counter website design
Provided by website design companies guide.

meh ler rajin2 klik

Dikuasakan oleh Blogger.

Followers